Sider

mandag 19. april 2010

ting 13.0: Oppsummering

vet ikke helt hva som er min favoritt. det jeg har likt best er å fått vite mer om alt. en del av tingen kjente jeg til fra før, men nå er jeg blitt bedre til å utnytte mulighetene som ligger i dem. det som jeg også ser er bra, er at vi nå er flere som kjenner til muligheten og da har vi en sjanse til å utnytter de.


då er det på tide å ”ferje”. M/F Geiranger* med flagg og det hele legger snart til kai. skjorta er strøket og drakta er på. himmelen er blå og snøen på kornbergveten er nesten smeltet bort (i hvert fall på bilde). det er vår og kurset er over.

* M/F Geiranger er bygd i volda ved volda mek. verksted samme år som jeg er født, ikke at det har noe med saken å gjør. når jeg kom til volda gikk i M/F Geiranger mellom volda og lauvstad, nå tror jeg kanskje den går mellom eidsdal - linge

1 kommentar:

  1. Gratulerer! Dette fiksa du bra! Det blir kjekt å fortsette arbeidet sammen:-)
    Nå kan vi begynne å utforske og ikke minst bruke!

    Ferjetemaet har vært utrolig spennende å følge. En genial idé. Jeg blir så imponert over folk som tenker så gjennomført og prosjekter. Sånn som Tone også har gjort, tatt bilder av underlag hun har gått på.

    Og er det en plass slike ptosjekter egner seg, så er det i web2.0 verdenen!

    Mvh Frøydis

    SvarSlett