Sider

torsdag 4. mars 2010

ting 1.0 blogging og twitter

jeg har snublet borti twitter og blogg før. men jeg har lært meg noen nye triks og det er jeg takknemlig for. skal man ha en blogg må man ha noe vettug å formidle. det må man for så vidt også ha på twitter, men man kan passiv t og ha nytte informasjonen som sunget en i øret.

twitter og blogg kan være stas. like stas som en ferjetur med M/F Rauma fra solavågen til festøya en fin vinter dag. kanskje ikke så mye nytt, man har liksom gjort det før. men man kan gjør opplevelsen til et fantastisk mini drømmecruise.

1 kommentar:

  1. Flott Heidi!

    No har du krysa av for første oppgave. Vel gjennomført.

    Flott at du bruker etiketter. Kanksje en ide å legge inn en gadget som viser etikettene?

    Når du skriver i bloggen kan det også være en fin ting å kildehenvise ved hjelp av lenker. Jeg skrev litt om det på diskusjonsbloggen i wiki-innlegget mitt. Se på det:-)

    Eller er det spennende tema u har lagt opp til. Jeg venter i spenning på ferge fortsettelsen.

    Mvh Frøydis

    SvarSlett